Lagu Pandangan Pertama Awal Aku Berjumpa

Hampir-hampir aku tak sadar dibuatnya. Em Am Em Pandangan pertama awal aku berjumpa Am Em Pandangan pertama Am Em awal aku berjumpa D Seolah-olah hanya.


Kunci Gitar Review Lagu Pandangan Pertama Slank Chord Lirik Zona Chord Zona Chord Chord Lagu Indonesia Terbaru

Cowok setampan dia datang menghampiriku.

. Pandangan pertama awal aku berjumpa. Pandangan pertama awal aku berjumpa Am Em Pandangan pertama Am Em awal aku berjumpa D Seolah-olah hanya. Sungguh tak kusangka dan rasa tak percaya.

Pandangan Pertama Awal Aku Berjumpa. G F G Am. Pandangan pertama awal aku berjumpa.

Aku sendiri tak tahu. Lagu Joget Dangdut Pandangan Pertama Full Music. Intro Am Dm Dm Am Pandangan pertama awal aku berjumpa Dm Dm Pandangan pertama awal aku berjumpa Am G Dm E seolah-olah hanya impian yang berlalu Am sungguh tak kusangka dan rasa tak percaya Am G Dm E cowok setampan dia datang menghampiriku Am hampir-hampir aku tak sadar dibuatnya Am sungguh karena dia aku di depan anda G F G Am memberanikan diri.

Am B impian yang berlalu. Am G Dm E. Single lainnya dari Slank feat.

Memang kecantikannya dan kelembutan hatinya. Am Em Sungguh tak kusangka Am Em dan rasa tak percaya. D Gadis secantik dia.

Am B datang menghampiriku. Sungguh tak kusangka dan rasa tak percaya. Am B datang menghampiriku.

Em Am Em Pandangan pertama awal aku berjumpa Am Em Pandangan pertama Am Em awal aku berjumpa D Seolah-olah hanya. Pandangan pertama awal aku berjumpa seolah-olah hanya impian yg berlalu cowok setampan dia datang menghampiriku pandangan pertama awal aku berjumpa repeat memang kecantikannya menghadapi dunia pandangan pertama awal aku. Am B impian yang berlalu.

Am G Dm E seolah-olah hanya impian yang berlalu Am sungguh tak kusangka dan rasa tak percaya Am G Dm E cowok setampan dia datang menghampiriku Am hampir-hampir aku tak sadar dibuatnya. Pandangan Pertama Special Untuk Langkah Catatanku. Am G Dm E seolah-olah hanya impian yang berlalu Am sungguh tak kusangka dan rasa tak percaya G Dm E cowok setampan dia datang menghampiriku Am hampir-hampir aku tak sadar dibuatnya.

Pandangan pertama awal aku berjumpa pandangan pertama awal aku berjumpa seolah olah hanya impian yang berlalu sungguh tak kusangka dan rasa tak percaya cowok setampan dia datang menghampiriku hampir-hampir aku tak sadr di buatnya sungguh karena dia aku di depan anda memberanikan diri bergaya dan bernyanyi pandangan pertama awal aku. Ah Densen andai boleh aku asuh sehari saja di hari Minggu aku yakin gadis kecil ini bisa menjelma seperti Afiqa gadis kecil menggemaskan di iklan biskuit oreo. Memang kecantikannya Dan kelembutan hatinya Membuat aku berani Menghadapi dunia.

See also these. Pandangan pertama awal aku berjumpa. Pandangan pertama awal aku berjumpa pandangan pertama awal aku berjumpa seolah olah hanya impian yang berlalu sungguh tak kusangka dan rasa tak percaya cowok setampan dia datang menghampiriku hampir-hampir aku tak sadr di buatnya sungguh karena dia aku di depan anda memberanikan diri bergaya dan bernyanyi.

608 funs comments. Pasalnya tak ingin lagi untuk berpisah. Seolah-olah hanya impian yang berlalu.

Rafiq Pandangan Pertama merupakan lagu yang dinyanyikan oleh Arafiq. If playback doesnt begin shortly try restarting your device. From Get Married soundtrack Pandangan pertama awal aku berjumpa.

Pandangan pertama awal aku berjumpa Dm Dm Pandangan pertama awal aku berjumpa. Am B impian yang berlalu. Pandangan pertama Awal aku berjumpa Pandangan pertama Awal aku berjumpa.

TRIBUNLAMPUNGCOID - Berikut ini chord gitar lagu Pandangan Pertama disertai lirik Lagu Pandangan Pertama oleh Ahmad Rafiq. Am G Dm E seolah-olah hanya impian yang berlalu Am sungguh tak kusangka dan rasa tak percaya Am G Dm E cowok setampan dia datang menghampiriku Am hampir-hampir aku tak sadar dibuatnya. AmDm Dm AmPandangan pertama awal aku berjumpaDm DmPandangan pertama awal aku berjumpaAm G Dm Eseolah-olah hanya impian yang berlaluAmsungguh tak kusangka dan rasa tak percayaG Dm Ecowok setampan dia datang menghampirikuAmhampir-hampir aku tak sadar dibuatnyaAmsungguh karena dia aku di depan andaG F G.

Hampir-hampir aku tak sadar dibuatnya. Yao Ming Virus 1518 funs Pukul 1701 funs Girlfriend-mon Battle 1594 funs Wes Ra. Dan kelembutan hatinya.

Am Em Sungguh tak kusangka Am Em dan rasa tak percaya. TRIBUNLAMPUNGCOID - Berikut ini chord gitar lagu Pandangan Pertama oleh Ahmad Rafiq. INTRO Am Dm Dm Am Pandangan pertama awal aku berjumpa Dm Dm Pandangan pertama awal aku berjumpa Am G Dm E seolah-olah hanya impian yang berlalu Am sungguh tak kusangka dan rasa tak percaya Am G Dm E cowok setampan dia datang menghampiriku Am hampir-hampir aku tak sadar dibuatnya Am sungguh karena dia.

Am memang kecantikannya dan kelembutan hatinya. Cowok setampan dia datang menghampiriku. Berikut cuplikan syair nyanyian teks dari lagunya.

D Gadis secantik dia. Jangan-jangan hati telah bersarang cinta. Am Em Sungguh tak kusangka Am Em dan rasa tak percaya.

Seolah-olah hanya impian yang berlalu. Am Em Sungguh tak kusangka Am Em dan rasa tak percaya. Chord Arafiq A.

Theplatinum last year from Spongebob. Rafiq Pandangan Pertama Intro. Doaku untukmu semoga kelak menjadi anak yang selalu dilimpahi segala keberkahan kebaikan dan keberuntungan Amin.

Seolah-olah hanya Impian yang berlalu Sungguh tak kusangka Dan rasa tak percaya. Cowok setampan dia Datang menghampiriku Hampir-hampir aku Tak sadar di buatnya. Pandangan pertama awal aku berjumpa Am G Dm E seolah-olah hanya impian yang berlalu Am sungguh tak kusangka dan rasa tak percaya Am G Dm E cowok setampan dia datang menghampiriku Am hampir-hampir aku tak sadar dibuatnya Am memang kecantikannya dan kelembutan hatinya G F G Am membuat aku berani menghadapi dunia Dm Dm Am.

Pandangan pertama awal aku berjumpa. Berikut ini adalah chord kunci gitar lagu A. Em Am Em Pandangan pertama awal aku berjumpa Am Em Pandangan pertama Am Em awal aku berjumpa D Seolah-olah hanya.

Pandangan pertama awal aku berjumpa Am Em Pandangan pertama Am Em awal aku berjumpa D Seolah-olah hanya. Am B impian yang berlalu. D Gadis secantik dia.


Slank Feat Nirina Zubir Pandangan Pertama Promo Video Youtube


Chord Lagu Pandangan Pertama A Rafiq Sekitar Musik


Lirik Dan Chord Lagu Pandangan Pertama Slank Feat Nirina Zubir

No comments for "Lagu Pandangan Pertama Awal Aku Berjumpa"